خانه
آموزش
استعدادیابی
فرصت‌های شغلی
خدمات سازمانی
خواندنی‌ها
مشاور هوشمند
درباره ما

مدیریت محصول

دانش مدیریت محصول یکی از اصولی است که به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیمات را برای توسعه و مدیریت محصولات خود بگیرید.

جهت خرید گروهی دوره فرم زیر را پر نمایید

مشاوره

نیاز به مشاوره تخصصی دارید؟

ثبت درخواست مشاوره رایگان

مدیریت محصول

این دانش دانش مدیریت محصول از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا:


۱. بهینه‌سازی فرآیند توسعه محصول: با دانش مدیریت محصول، می‌توانید فرآیندهای توسعه محصول خود را بهبود بخشیده و بهینه‌سازی کنید، که این امر به افزایش کیفیت و بهره‌وری محصولات شما کمک می‌کند.


۲. تطابق با نیازهای بازار: با داشتن دانش مدیریت محصول، می‌توانید بهترین استراتژی‌ها را برای رفع نیازهای بازار تعیین کنید و محصولات خود را بر اساس این نیازها طراحی و توسعه دهید.


۳. رقابت‌پذیری در بازار: دانش مدیریت محصول به شما کمک می‌کند تا محصولات خود را از رقبا تمایز دهید و با استفاده از استراتژی‌های مناسب، در بازار رقابتی بهتری داشته باشید.


۴. ایجاد ارتباط مؤثر با تیم: با دانش مدیریت محصول، می‌توانید تیم خود را به بهترین شکل هدایت کرده و هماهنگی مناسبی بین اعضای تیم را فراهم کنید که این امر به بهبود فرآیندهای کاری و افزایش بهره‌وری کمک می‌کند.


۵. استفاده بهینه از منابع: با دانش مدیریت محصول، می‌توانید منابع خود را بهینه‌تر مدیریت کرده و هزینه‌های توسعه محصول را کاهش داده و بازدهی بیشتری را از سرمایه‌گذاری‌های خود بدست آورید.



نمایش بیشتر

سرفصل ها و جلسات دوره

1
معرفی مدیریت محصول
  • جلسه اول: آشنایی با دوره
2
اصول اصلی مدیریت محصول
  • جلسه دوم
3
تمرین بکارگیری ارزش‌های محصول
  • جلسه سوم
4
چرا مدیریت محصول نقش مهمی است؟
  • جلسه چهارم
5
تعریف مدیریت محصول
  • جلسه پنجم
6
ایده
  • جلسه ششم
7
تعریف محصول
  • جلسه هفتم
8
ویژگی محصول
  • جلسه هشتم
9
ارائه ارزش به مشتری
  • جلسه نهم
10
طرز فکر محصولی (Product mindset)
  • جلسه دهم
11
طرز فکر ثابت (Fixed mindset)
  • جلسه یازدهم
12
روش بکارگیری (Product mindset)
  • جلسه دوازدهم
13
عوامل شکست محصول
  • جلسه سیزدهم
14
تغییر از پروژه به محصول
  • جلسه چهاردهم
15
عواقب رویکرد سنتی
  • جلسه پانزدهم
16
رویکرد کشف محصول
  • جلسه شانزدهم
17
چرخه عمر محصول
  • جلسه هفدهم
18
چرخه عمر محصول (بخش 1: جستجو و اعتبارسنجی)
  • جلسه هجدهم
19
چرخه عمر محصول (بخش 2: رشد، بلوغ و تبدیل شدن)
  • جلسه نوزدهم
20
فریمورک (DABL)
  • جلسه بیستم
21
فریمورک دابل دایمن (Double Diamond)
  • جلسه بیست و یکم
22
ابزارهای مدیریت محصول
  • جلسه بیست و دوم
23
ابزارهای فضای مشکل محصول
  • جلسه بیست و سوم
24
ابزارهای فضای راه حل محصول
  • جلسه بیست و چهارم
25
ابزارها برای ارائه ارزش
  • جلسه بیست و پنجم
26
حوزه‌های کلیدی محصول و چهار مسئولیت کلیدی تیم‌های محصولی
  • جلسه بیست و ششم
27
اجزای استراتژی محصول
  • جلسه بیست و هفتم
28
داستان اوبر (Uber)
  • جلسه بیست و هشتم
29
سوالات مهم مصاحبه مدیر محصول

    در این ویدیو از Chat GPT پرسیدیم که سوالات مهم در مصاحبه مدیرمحصول چه چیزهایی هست که 15 سوال را به ما معرفی کرد که در این ویدیو بررسی کردیم.

  • جلسه بیست و نه
30
پروژه پایانی
  • پروژه پایانی دوره مدیریت محصول

اساتید دوره

امیرحسین بگ‌محمدی

امیرحسین بگ‌محمدی

مدیریت محصول، ایده و محصول
مدت دوره1 ساعت و 30 دقیقه
اعطای گواهی معتبر
سوالی دارید با ما تماس بگیرید

نظرات