ارتباط مؤثر با مشتری
آیا دوست دارید با برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان، آنان را به مشتریان وفادار تبدیل نمایید؟
جهت خرید گروهی دوره فرم زیر را پر نمایید
نیاز به مشاوره تخصصی دارید؟
ارتباط مؤثر با مشتری
وقتی به ارتباط مؤثر با مشتریان اشاره میشود، به واقعیتی رو به رو هستیم که در دنیای تجارت و بازاریابی امروزی، روابط بین شرکت یا برند با مشتریان بسیار اهمیت دارند.
1. استفاده از زبان مناسب: استفاده از زبانی دوستانه، قابل فهم و جذاب در ارتباط با مشتریان بسیار حائز اهمیت است.
2. شناخت نیازها: برای ارتباط مؤثر با مشتریان، شناخت نیازها و مسائل آنها اساسی است. باید به دقت گوش بدهید و به نحو احسن به نیازهای آنها پاسخ دهید.
3. ارائه محتوای ارزشمند: برای ارتباط مؤثر، ارائه محتوایی که برای مشتریان ارزشمند و مفید باشد، بسیار حیاتی است. این محتوا میتواند شامل راهنماها، مقالات، توصیهها، و غیره باشد.
4. احترام به مشتریان: احترام و شفافیت در ارتباط با مشتریان، اعتماد آنها را افزایش میدهد؛ همچنین، به دقت به بازخوردهای آنها گوش داده و به آنها احترام بگذاریم.
5. خلاقیت و نوآوری: استفاده از خلاقیت و نوآوری در تولید محتوا و رسانههای ارتباطی، میتواند ما را از سایر رقبا متمایز کند.
سرفصل ها و جلسات دوره
1مدیریت اعتراضات مشتری
- جلسه اول
- فایل پیوست جلسه اول
2چرا مشتریان اعتراض میکنند؟
- جلسه دوم
- فایل پیوست جلسه دوم
3اصول رفتاری در مواجهه با اعتراض
- جلسه سوم
- فایل پیوست جلسه سوم
4اعتراضهای پنهان را شناسایی کنید
- جلسه چهارم
- فایل پیوست جلسه چهارم
5مدیریت بهانهها
- جلسه پنجم
- فایل پیوست جلسه پنجم
6نمونههایی از اعتراضات رایج در فروش
- جلسه ششم
- فایل پیوست جلسه ششم
- جلسه هفتم
- فایل پیوست جلسه هفتم
7اصول جهانی متقاعدسازی لطف متقابل
- جلسه هشتم
- فایل پیوست جلسه هشتم
8اصول جهانی متقاعد سازی: کمیابی، اثبات اجتماعی، صلاحیت و تخصص
- جلسه نهم
- فایل پیوست جلسه نهم
- جلسه دهم
- فایل پیوست جلسه دهم
9اصول جهانی متقاعد سازی: ثبات و تعهد، دوست داشتن، یگانگی
- جلسه یازدهم
- فایل پیوست جلسه یازدهم
- جلسه دوازدهم
- فایل پیوست جلسه دوازدهم
10مهارتهای نهاییسازی فروش
- جلسه سیزدهم
- فایل پیوست جلسه سیزدهم
11دلایل اهمیت نهاییسازی فروش
- جلسه چهاردهم
- فایل پیوست جلسه چهاردهم
12دلایل شکست و نشانههای غیرارادی در نهاییسازی فروش
- جلسه پانزدهم
- فایل پیوست جلسه پانزدهم
13تکنیکهای نهایی سازی در فروش
- جلسه شانزدهم
- فایل پیوست جلسه شانزدهم
14پنج حقیقت درباره شما و مشتری، پنج فوت کوزهگری در فروش
- جلسه هفدهم
- فایل پیوست جلسه هفدهم
اساتید دوره
ویژگی های دوره
ارتباط مؤثر با مشتری
وقتی به ارتباط مؤثر با مشتریان اشاره میشود، به واقعیتی رو به رو هستیم که در دنیای تجارت و بازاریابی امروزی، روابط بین شرکت یا برند با مشتریان بسیار اهمیت دارند.
1. استفاده از زبان مناسب: استفاده از زبانی دوستانه، قابل فهم و جذاب در ارتباط با مشتریان بسیار حائز اهمیت است.
2. شناخت نیازها: برای ارتباط مؤثر با مشتریان، شناخت نیازها و مسائل آنها اساسی است. باید به دقت گوش بدهید و به نحو احسن به نیازهای آنها پاسخ دهید.
3. ارائه محتوای ارزشمند: برای ارتباط مؤثر، ارائه محتوایی که برای مشتریان ارزشمند و مفید باشد، بسیار حیاتی است. این محتوا میتواند شامل راهنماها، مقالات، توصیهها، و غیره باشد.
4. احترام به مشتریان: احترام و شفافیت در ارتباط با مشتریان، اعتماد آنها را افزایش میدهد؛ همچنین، به دقت به بازخوردهای آنها گوش داده و به آنها احترام بگذاریم.
5. خلاقیت و نوآوری: استفاده از خلاقیت و نوآوری در تولید محتوا و رسانههای ارتباطی، میتواند ما را از سایر رقبا متمایز کند.
سرفصل ها و جلسات دوره
1مدیریت اعتراضات مشتری
- جلسه اول
- فایل پیوست جلسه اول
2چرا مشتریان اعتراض میکنند؟
- جلسه دوم
- فایل پیوست جلسه دوم
3اصول رفتاری در مواجهه با اعتراض
- جلسه سوم
- فایل پیوست جلسه سوم
4اعتراضهای پنهان را شناسایی کنید
- جلسه چهارم
- فایل پیوست جلسه چهارم
5مدیریت بهانهها
- جلسه پنجم
- فایل پیوست جلسه پنجم
6نمونههایی از اعتراضات رایج در فروش
- جلسه ششم
- فایل پیوست جلسه ششم
- جلسه هفتم
- فایل پیوست جلسه هفتم
7اصول جهانی متقاعدسازی لطف متقابل
- جلسه هشتم
- فایل پیوست جلسه هشتم
8اصول جهانی متقاعد سازی: کمیابی، اثبات اجتماعی، صلاحیت و تخصص
- جلسه نهم
- فایل پیوست جلسه نهم
- جلسه دهم
- فایل پیوست جلسه دهم
9اصول جهانی متقاعد سازی: ثبات و تعهد، دوست داشتن، یگانگی
- جلسه یازدهم
- فایل پیوست جلسه یازدهم
- جلسه دوازدهم
- فایل پیوست جلسه دوازدهم
10مهارتهای نهاییسازی فروش
- جلسه سیزدهم
- فایل پیوست جلسه سیزدهم
11دلایل اهمیت نهاییسازی فروش
- جلسه چهاردهم
- فایل پیوست جلسه چهاردهم
12دلایل شکست و نشانههای غیرارادی در نهاییسازی فروش
- جلسه پانزدهم
- فایل پیوست جلسه پانزدهم
13تکنیکهای نهایی سازی در فروش
- جلسه شانزدهم
- فایل پیوست جلسه شانزدهم
14پنج حقیقت درباره شما و مشتری، پنج فوت کوزهگری در فروش
- جلسه هفدهم
- فایل پیوست جلسه هفدهم
اساتید دوره
حمید سرسختی
- مدرس دورههای تخصصی فروش در مدرسه کسب و کار
- مدرس دوره MBA در مدرسه کسب و کار
- مدرس دورههای MBA , DBA در دانشگاه تربیت مدرس
- مدرس دورههای MBA , DBA در دانشگاه تهران
- برگزاری دورههای تخصصی فروش سازمانی از جمله : مدرسه مهارت دانشگاه تهزان، سولیکو (کاله)، آوا کتان ( جین وست )، بازار مبل ایران، ارتباطات پرشین، چرم باربارا،کاشی تبریز و ...
حمید سرسختی